1

נפתחה עונת הנטוורקינג של לשכת המסחר

"הדרך הנכונה לפתוח את עונת מפגשי הנטוורקינג היא באירוע חברתי יותר גדול. אירוע, שנותן ביטוי נכון לדרך של מינוף קשרים במסגרת חברתית לצורך יצירת הפניות עסקיות"
איך להשיג תוצאות מיטביות - משתתפים באירוע איך להשיג תוצאות מיטביות - משתתפים באירוע
נשיא הלשכה דוד קסטל המנכ"ל  שמוליק וטנשטיין ועוזר הנשיא משה צוריך נשיא הלשכה דוד קסטל המנכ"ל שמוליק וטנשטיין ועוזר הנשיא משה צוריך

לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון פתחה את עונת הנטוורקינג באירוע מיוחד ולא שגרתי: עשרות אנשי עסקים התכנסו בפאב "הספריה", ל"מינגלינג" של היכרויות, שיחות והחלפת כרטיסי ביקור.



האירוע שפתח את עונת הנטוורקינג של לשכת המסחר נשא אופי מיוחד: מפגש חברתי בפאב, רקע הולם עבור אנשי העסקים הרבים למפגש  שיצר קשרים היכרויות הדדיות באווירה פתוחה. לאחר מכן קיבלו המשתתפים "טעימות" מהצפוי בעונת המפגשים הקרובה, דרך הכרות עם מנחי המפגשים.


"סברנו שהדרך הנכונה לפתוח את עונת מפגשי הנטוורקינג היא באירוע חברתי יותר גדול. אירוע, שנותן ביטוי נכון לדרך של מינוף קשרים במסגרת חברתית לצורך יצירת הפניות עסקיות" אומר אביאל קורן, מנהל שירותי הלשכה.


נטוורקינג יוצר את החשיפה המיטבית של העסק לא רק לבעלי העסקים שאיתם נפגשים אלא לכל רשת הקשרים הענפה של כל חברה עסקית שלוקחת חלק במפגש.


האירוע נפתח בדברי ברכה של נשיא הלשכה, דןד קסטל, ושל מנכ"ל הלשכה, רו"ח שמוליק וטנשטיין, שסקרו את הדרכים הרבות, שבהן הלשכה  מסייעת לעסקים.

בהמשך הערב הונחו המשתתפים באווירה חברית איך להפוך מפגשי נטוורקינג להצלחות עסקיות, ואיך יוצרים שיתופי פעולה והפניות עסקיות.


ליאור אטיאס, יועץ לשיווק, לניהול אסטרטגי ולפיתוח עסקי המחיש את החשיבות של זהות עסקית מבודלת כדי שהקשר הנוצר במפגש יהיה ממוקד ויביא לתוצאות.


איילת בארי, יועצת ארגונית שהיא גם סטנדאפיסטית, סיפרה, לקול רעמי צחוק בקהל, גם "איך לא לעשות מה" – שגיאות נפוצות במפגשים. 

המנטור העסקי אריה גלר הפעיל את המשתתפים ביצירת שיתופי פעולה והצגה עצמית ממוקדת ליצירת הפניות עסקיות, ויועץ המיתוג והשיווק, אורן מאיר, הדגים סיפורי הצלחה של מיתוג נכון.