למידע נוסף על קידום העסק שלך, ניתן להשאיר פרטים כאן:
 ברצוני לקבל מכם דיוורים

מאמרים מקצועיים בנושא ניהול, אימון ופיתוח עסקי

כמו בעולם הטיפול האישי והפסיכולוגי, גם בעולם הייעוץ הארגוני לא לכולם נכון ומתאים להיכנס לתהליך ארוך ומייגע. התערבות קצרת מועד לשינוי והתקדמות בארגון היא "כרטיס לשינוי" שיכול להביא לתועלת גדולה, בהשקעה קטנה . להתערבות כזו יתרונות כמו: מיקוד, השפ
הלקוחות שלנו הם המשאב המרכזי של העסק. לשמר אותם עולה שישית מאשר לגייס לקוח חדש. שימור לקוחות דורש ידע וזמן עיסוק, אך שווה כל מאמץ. בדרך כלל עסקים נוטים שלא ליחס חשיבות לניהול המשאב המרכזי הזה.
כולנו חיים בעולם של אי ודאות. גם הפרויקטים שאנחנו מנהלים. כדי שהפרויקטים יצליחו, הם חייבים להסתגל לתנאים המשתנים. חייבים לערוך בהם שינויים. ניהול השינויים הוא כלי חיוני להצלחתו של הפרויקט.
האם יש לך לקוחות שעדיף שיהיו אצל המתחרה שלך? הלקוחות הם נכס של העסק. על הנכס הזה צריך לשמור, לפתח אותו ולהעריך את שוויו לארגון. איך מעריכים? מה נדרש כדי להבטיח שנכס הלקוחות יניב את הפירות הרצויים לארגון?
בחברות תעשייתיות מקובל להכשיר "נאמני בטיחות" שיהיו נציגיו של ממונה הבטיחות של המפעל ברצפת הייצור.
דירקטור הוא לא אורח שבא לישיבה פעם בחודש. הוא נושא באחריות ניהולית ועלול לשאת גם בעלויות הכבדות על ניהול רשלני.
איך מונעים עזיבת עובדים במצבי שחיקה גבוהים כמו מוקדנים ואנשי שירות לקוחות? אולי אנחנו חברה קטנה ולמתחרים שלנו יש הרבה יותר תקציב לפתות את העובדים הטובים שלנו? איך נלחמים בזה? התשובה נעוצה בתחושת המשמעות שתעניקו לעבודה אצלכם. לתחושה שעבודה אצלכם היא הרב